Usein kysyttyjä kysymyksiä

Lue alta vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin! Mikäli et löydä vastausta alta, niin ota meihin yhteyttä!

Tilaukset ja palautukset

Voinko seurata tilaustani?

Kyllä, saat sähköpostitse seurantakoodin heti, kun tilauksesi on lähetetty. Seurantalinkin avulla voit tarkastella tilauksesi etenemistä.

Kuinka kauan toimitus kestää?

Tavallisesti toimitusaika on 1-5 arkipäivää. Tuotesivulla on ilmoitettu erikseen mikäli toimitusajassa on poikkeuksia.

Sain alennuskoodin, mutta en tiedä miten saan käytettyä sen?

Voit lisätä alennuskoodin kassalla kohdassa "Tilauksen yhteenveto"

Voinko perua tilauksen?

Voit perua tilauksen, mikäli tilausta ei ole vielä ehditty pakkaamaan. Tarkista sähköpostistasi, oletko saanut meiltä viestiä tilauksen käsittelystä. Mikäli et vielä ole saanut viestiä, niin ota meihin yhteyttä pikaisesti täältä.

Mitä teen, jos tuote on viallinen?

Pahoittelemme, jos vastaanottamasi tuote on viallinen. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian täältä, jotta voimme korjata tilanteen joko vaihtamalla tuotteen tai hyvittämällä maksun.

Mitä teen, jos haluan palauttaa tai vaihtaa tuotteen?

  • Ota ensin yhteyttä meihin sähköpostilla info@northlumen.fi ja kerro palautuksesta.
  • Varmista, että tilauksestasi ei ole kulunut yli 14 päivää.
  • Varmista, että tuote on käyttämätön ja pakkaa se alkuperäiseen pakkaukseen.
  • Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen koodilla: 9561794.
  • Kun tuote saapuu takaisin meille, tarkastamme sen ja teemme rahojen palautuksen

Onko tilaamallani tuotteella takuu?

Tarjoamme lähtökohtaisesti kaikille tuotteille takuun. Näet tarkemman takuuajan suoraan tuotesivulta.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?